Vakar turejau beda, vaziuojant namo dingo vairo stiprintuvas ir uzsidege akumo lempute, pirma mintis truko generatoriaus dirzas, bet ji keiciau pries koki 17 000 km. bet dariedejas iki namu atsidariau kapota ir pamaciau kad dirzas sveikutelis tik labai jau laisvas. paskambinau meistriukuj, po kurio laiko jis atleke pas mane iki namu. Pasiziurejo ir konstatavo generatoriaus ir stiprintuvo itempejo luzi. ta itempeja kaip ir visus kitus guolius bei dirzus keiciau pries 17 000 km.
Kalusimas?? Ar tai buvo nekokybiskas irenginys ar tai liga tu itempeju? Gal kas susiduret?
Sian bandysim taisyti jei pavyks kieme nes vaziuoti sava eiga gan pavojinga o tempti per toki ora nekas :)
:D juokinga, bet man tai verkti norisi, detales kaina 160 Lt + darbas. tai nzn i kiek cia isipaisysiu. o taip sestadieni norejau pirti paselti, dabar kukliau priseis :D
Tai va pasitaisiau masiniuka, kainavo 160 detale + 40 Lt darbas. Pasirodo kad itempejas neluzias o tiesiog kur prisisuka varztas is ten yra issinesiojusios plasmasines yvores ar kaip ten jos vadinasi. tai sena pasilikau reiks ipresuoti patikimesnes yvores ir turesiu atsargini varianta.
Savaitgaly isukus 100 tuks Fabijai 1.4 tdi pakeista tepalai Mobil1 5w-30 590nok , pirkta internetu
tepalo ir oro filtras 391nok , pirkta Skodos servise
prispaustas zmonos papildomai sumontuota Defa salono sildytuvas apie 900nok , kadangi jau buvo sumontuota variklio pasiltinimas,beliko paciam istampyti laidus , uzsilikoninti skyles pro kurias praeina laidai i salona,
reziume,siltas variklis,salonas,nebereik gramdyt langu,ir geresne zmona :bigsmile:
Savaitgaly isukus 100 tuks Fabijai 1.4 tdi pakeista tepalai Mobil1 5w-30 590nok , pirkta internetu
tepalo ir oro filtras 391nok , pirkta Skodos servise
prispaustas zmonos papildomai sumontuota Defa salono sildytuvas apie 900nok , kadangi jau buvo sumontuota variklio pasiltinimas,beliko paciam istampyti laidus , uzsilikoninti skyles pro kurias praeina laidai i salona,
reziume,siltas variklis,salonas,nebereik gramdyt langu,ir geresne zmona :bigsmile:
visus darbus atlikau pats
reikia mygtuko "patinka", ypac paskutiam sakiniui :D
Normali kaina, keičiant pas dylerį.
Atsimenu draugai kažkur 10ies metų senumo 3-ią BMW nusipirko, mokėjo mažiau, nei 10kLt, nuvarė į Krastą defektacijai, tai išpaišė apie 11kLt (daugiau net nei pati auto), tarp kurių buvo v~5 kLt už turbiną, kurią „nebūtina, bet galima pasikeisti“
Per pirmadieni ir antradienio ryta buvo pakeista:
Dvi priekines H7 lemputes Serva vokiskos 50 Lt. (autoAibe)
Vairo stiprintuvo skystis 32 lt. 1L. (autoAibe)
Stabdziu kaladeles priekines 82 Lt (RS'as)
Kuro filtras 50 Lt (RS'as)
Desnio priekinio rato (nzn kaip pavadinti) stabilizatorius ar pan. emiau restauruota 40 Lt. Ukmerges pl.
Susitvarkiau galines kaires puses dureles nes neveike centrinis ir lemputes.
Nuvaliau bituma ir nesvarumus nuo masinos. Priemone pirkata Wurht parduotuveje netoli orouosto 25 Lt.
Keiciau viska servise bet praktiskai pats, skolinausi irankius ir patarimus :) kainavo viso labo 30 lt.
TA Baltievoje, prabėgo 23 147 km (kompas rėkė, kad laikas):
salono filtras,
alyvos filtras,
alyva Mobil 5W-30,
aušinimo skysčio papildymas,
el. patikrinimas,
tech. aptarnavimas.
VISO - 422,22 Lt
pagaliau ir as prisruosiau remontui, nupirkta octavia 1999 tdi 81 kw.
siandien pakeistas pagrindinis dirzas su visu kompkektu vandens pompa ir generatoriaus dirzu 500 + 100 darbas
restauruota vairo kolonele (skodu liga) 300 + darbas 200
ideta signalizacija 250
vairuotojo stiklo pakelejas 220
zodziu nepasi pigiausias remontas bet vaziuot si skoda konfortas :)
Maziau klausyk visokiu kosmonautu :) Metus laiko skaitau ta foruma ir nei vienos problemos neisskaiciau su stiprintuvu per ta laika, gal tu jam sakei, kad Mazda vairuoji :))) tada, taip, tai liga :)
tas meistriukas nepirmus metus restauruoja vairo koloneles ir zino kas prie ko..
beje bendradarbis tokia pat turi tai jau leidzia koloneles skysti..
nebijokim pripazint kad tai skodos silpna vieta, bet kaip kam pasiseka..
pvz turejau kolta 1992 metu tai nepanasu kad buto kokios probemos su kolonele, greiciau dugnas nupus nei kolonele, o skoda nei rudeles bet iskoloneles tok s.. isbego..
bet tai tik mano nuomone :P
Nu mes nebijom prisipažinti. Labai daug forume yra aprašyta apie įvairias Škodos ligas ir gedimus. Ir nors forume esu praktiškai nuo pat pirmųjų jo atsiradimo dienų, neatsimenu nė vienos temos, nė vieno posto kur būtų rašoma apie šią Škodos problemą. O tą pasakymą, kad už poros metų bus tas pats, esu labaiu linkęs pripažinti, kaip meistro pasiteisinimą į nekokybišką jo darbą. Irkart perspėjo apsidrausdamas, kad paskui nereikštum pretenzijų :). Turėdamas laisvo laiko pasiskaitinėk forumą: apie vairo kolonėlių ligas ir gedimus niekur nekalbama.
Man teko nedaug pavažinėjus restauruotis kolonėlę - pradėjo gan stipriai varyti skystį. Kas dvi dienas dapilinėti skysčio, o jis brangus. Kai ieškojau ką daryti, tai taip pat buvo pasakyta, kad lyg kažkur Titnago g. kokybiškai restauruoja už 700 Lt, bet tai vistiek tik 2 metams garantija :( Restauravausi su pusbroliu pats. Vietoj įvorės su salniku ištekino meistriukas įvorę su paprastom gumytėm (80Lt). Tai dabar jei reiks keisti, tai detalės kainuos iki 1 LT :) Šią problemą net keli meistriukai pabrėžė, kad tai škodų liga.
jei nekalba apie problema tai nereiskia kad jos nera..
dar viena silpna vieta galiu pasakyt, begiu kulisa kuri statosi i greiciu deze, kazka netaip tie vokieciai ten sugalvoje..
2003 m, kai pirkau rida buvo 196000 km. servise kai keite viska, tai pasake kad viskas dar originalas stovi.
As irgi pagaliau prisiruosiau ispurtyti savo masiniukui pakaba, rezultatas:
keista:
2 stabilizatoriaus traukes
2 vairo traukes antgaliai
1 silent blokas
1 vidine granatos guma
Starterio bendiksas ir ivore.
+ darbas, viso - 470 Lt.
Dalis detaliu is RS, daugiau viskuom rupinosi Tiukus :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Vakar turejau beda, vaziuojant namo dingo vairo stiprintuvas ir uzsidege akumo lempute, pirma mintis truko generatoriaus dirzas, bet ji keiciau pries koki 17 000 km. bet dariedejas iki namu atsidariau kapota ir pamaciau kad dirzas sveikutelis tik labai jau laisvas. paskambinau meistriukuj, po kurio laiko jis atleke pas mane iki namu. Pasiziurejo ir konstatavo generatoriaus ir stiprintuvo itempejo luzi. ta itempeja kaip ir visus kitus guolius bei dirzus keiciau pries 17 000 km.
Kalusimas?? Ar tai buvo nekokybiskas irenginys ar tai liga tu itempeju? Gal kas susiduret?
Sian bandysim taisyti jei pavyks kieme nes vaziuoti sava eiga gan pavojinga o tempti per toki ora nekas :)
Supratau ką norėjau pasakyt, bet vis vien gerai prajuokino :bigsmile: sorry.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
:D juokinga, bet man tai verkti norisi, detales kaina 160 Lt + darbas. tai nzn i kiek cia isipaisysiu. o taip sestadieni norejau pirti paselti, dabar kukliau priseis :D
Tai va pasitaisiau masiniuka, kainavo 160 detale + 40 Lt darbas. Pasirodo kad itempejas neluzias o tiesiog kur prisisuka varztas is ten yra issinesiojusios plasmasines yvores ar kaip ten jos vadinasi. tai sena pasilikau reiks ipresuoti patikimesnes yvores ir turesiu atsargini varianta.
Keičiau priekines stabdžių kaladėles, kaina gavosi tokia:
Stabdžių kaladėles "Remsa" - 71 LTL (Plikis)
1 Suporto remkomplektas - 17 LTL (Plikis)
Darbas - 0 LTL (darbui dasipirkt reikėjo patvarų 7 mm šešiakampį raktelį - 6 LTL ir skaidrę šlangutę nuorinimui - 0,39 LTL ir rezultatas -neatsiplaunančios rankos:)
имплантация зубов киев
Sian pasikeiciau Salono filtra kaina 20Lt. (RS)
Nauja stogo antena,pirkau Grariunose originalo klonas 10Lt :bigsmile:
Tepalas 5 ltr. shell helix ultra extra 5w-30 100lt.
Filtras 30 lt.
Pakait. zvake bosch 43 lt.
Savaitgaly isukus 100 tuks Fabijai 1.4 tdi pakeista tepalai Mobil1 5w-30 590nok , pirkta internetu
tepalo ir oro filtras 391nok , pirkta Skodos servise
prispaustas zmonos papildomai sumontuota Defa salono sildytuvas apie 900nok , kadangi jau buvo sumontuota variklio pasiltinimas,beliko paciam istampyti laidus , uzsilikoninti skyles pro kurias praeina laidai i salona,
reziume,siltas variklis,salonas,nebereik gramdyt langu,ir geresne zmona :bigsmile:
visus darbus atlikau pats
reikia mygtuko "patinka", ypac paskutiam sakiniui :D
Octavia 07 1.9 TDI
Na, ką, besibaigiančios žiemos proga pasikeičiau kuro filtrą.
Filtras Bosch - 57 LTL (Plikis)
Rankos ir vėl purvinos ir dar dyzeliu trenkia :(
имплантация зубов киев
Valytuvai BOSCH AeroTwin, visi 3, tanagroje - 132 Lt.
Langy skystis ~13 uz 5ltr Thomas Philips
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
galinio dangcio pakelejai 95lt. Ebay
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Problema: variklio indikatorius ir "Emissions workshop".
Nuvariau į "Rimtoma" (VW partneris):
Komp. diagnostika - 78 Lt,
EGR vožtuvo patikra - 15.5 Lt,
El. instaliacijos tvarkymas - 46.5 Lt.
Išvada: nukorodavęs laidas prie EGR valdymo bloko.
stabdziu varlyte ~29lt
darbas mano
kur pirkai uz tokia kaina? Ir ar cia originali?
pirkau as ebay:) cia neoriginali , cia kazkas panasaus i universalia:)
Galinių suportų rem. kompletas. 41mm cilindriukui - 20lt. vienas komplektas. Gamintojas Frenkit S.L.. Pirkta iš TAGRASEdit: 2012 03 24
Rem komplekto neprireike. Bus keiciami abu suportai :( Gavau po 180 lt. vnt. nuajus.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Ne tokie brangūs visiškai nauji suportai :) Turėsi dabar mirtinus stabdžius :)
Vakar pasiemiau. TRV firmos. Nzn geri cia, ar ne.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Siandien nuo pat ryto 8:00 val. pakeista variklio apsauga kaina 70 lt. + 30lt. pakeitimas. Pas tiuku, aciu tukiau.
nera uz ka, gero naudojimo :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Ekplotacine islaida: 4 naujos 195-65-15 vasarines continental premium contact2 2160 kr. Darbas pacio.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
pagrindinio dirzo komplektas su vandens pompa ir generatoriaus dirzas 500lt
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
priekiniai amortikai, atraminiai guoliai, apsaugines gumos, vairo trauke, sarnyras- 500lt. Darbas paties :)
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
4 naujos Good Year Excellence 195/65/R15, 840lt + 80lt montavimas, Dagris Vilniuje.
Octavia 1,9 TDI Elegance 2008 77kW
D/p vairo traukės antgalis - 20 lt. Darbas - uošvio :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Keleivio valytuvo koja 40 LT
Nuo 4 golfo Minsko plento šrotas
8 angaras ;)
Oro srauto matuoklės pirštas 207 Lt
Stabilizatoriaus traukės įvorės 10 Lt
Mašinos plovimas
Pakeistos 3 vakumo šlangutės ( pats nesugebėjau )
Darbas 10 Lt ir vištienos pyragas
Valgo Tiukus ir kompanija :)
Siaip gal kam idomu bus, pirkau italiska masina, o joje visos saskaitos bardacioke. Tai idomiausia pakeista turbina, jos kaina 1140€ :)
Normali kaina, keičiant pas dylerį.
Atsimenu draugai kažkur 10ies metų senumo 3-ią BMW nusipirko, mokėjo mažiau, nei 10kLt, nuvarė į Krastą defektacijai, tai išpaišė apie 11kLt (daugiau net nei pati auto), tarp kurių buvo v~5 kLt už turbiną, kurią „nebūtina, bet galima pasikeisti“
Per pirmadieni ir antradienio ryta buvo pakeista:
Dvi priekines H7 lemputes Serva vokiskos 50 Lt. (autoAibe)
Vairo stiprintuvo skystis 32 lt. 1L. (autoAibe)
Stabdziu kaladeles priekines 82 Lt (RS'as)
Kuro filtras 50 Lt (RS'as)
Desnio priekinio rato (nzn kaip pavadinti) stabilizatorius ar pan. emiau restauruota 40 Lt. Ukmerges pl.
Susitvarkiau galines kaires puses dureles nes neveike centrinis ir lemputes.
Nuvaliau bituma ir nesvarumus nuo masinos. Priemone pirkata Wurht parduotuveje netoli orouosto 25 Lt.
Keiciau viska servise bet praktiskai pats, skolinausi irankius ir patarimus :) kainavo viso labo 30 lt.
Pakeistas bagažinės amortizatorius karavanui Magneti Marelli tik 34 litai. Originalas apie 150lt.
]
Pagrindinis dirzas su visais itempejais pompa ir viskuo kas priklauso + gen dirzas-850 su darbu..
Autopilotas-200..
TA Baltievoje, prabėgo 23 147 km (kompas rėkė, kad laikas):
salono filtras,
alyvos filtras,
alyva Mobil 5W-30,
aušinimo skysčio papildymas,
el. patikrinimas,
tech. aptarnavimas.
VISO - 422,22 Lt
2010-09-28 Yeti 1,2 TSI, 77kW, Experience+
naujokas,pamiršai paminėti ,kad keitėme daug lempučių:)
pagaliau ir as prisruosiau remontui, nupirkta octavia 1999 tdi 81 kw.
siandien pakeistas pagrindinis dirzas su visu kompkektu vandens pompa ir generatoriaus dirzu 500 + 100 darbas
restauruota vairo kolonele (skodu liga) 300 + darbas 200
ideta signalizacija 250
vairuotojo stiklo pakelejas 220
zodziu nepasi pigiausias remontas bet vaziuot si skoda konfortas :)
865577887
Cia kas tau apie ta liga pasakojo?
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
tas kas restauravo, sake u poros metu bus tas pats..
865577887
Maziau klausyk visokiu kosmonautu :) Metus laiko skaitau ta foruma ir nei vienos problemos neisskaiciau su stiprintuvu per ta laika, gal tu jam sakei, kad Mazda vairuoji :))) tada, taip, tai liga :)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
tas meistriukas nepirmus metus restauruoja vairo koloneles ir zino kas prie ko..
beje bendradarbis tokia pat turi tai jau leidzia koloneles skysti..
nebijokim pripazint kad tai skodos silpna vieta, bet kaip kam pasiseka..
pvz turejau kolta 1992 metu tai nepanasu kad buto kokios probemos su kolonele, greiciau dugnas nupus nei kolonele, o skoda nei rudeles bet iskoloneles tok s.. isbego..
bet tai tik mano nuomone :P
865577887
Nu mes nebijom prisipažinti. Labai daug forume yra aprašyta apie įvairias Škodos ligas ir gedimus. Ir nors forume esu praktiškai nuo pat pirmųjų jo atsiradimo dienų, neatsimenu nė vienos temos, nė vieno posto kur būtų rašoma apie šią Škodos problemą. O tą pasakymą, kad už poros metų bus tas pats, esu labaiu linkęs pripažinti, kaip meistro pasiteisinimą į nekokybišką jo darbą. Irkart perspėjo apsidrausdamas, kad paskui nereikštum pretenzijų :). Turėdamas laisvo laiko pasiskaitinėk forumą: apie vairo kolonėlių ligas ir gedimus niekur nekalbama.
]
Kas turi problemu su kolonelem tai fabia, bet apie octavios koloneles problemas nulis post'u.
Tai po 600K km ir ne tik vairo koloneles reikia restauruoti, bet ir sroto jau paziureti kur arciau :))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Man teko nedaug pavažinėjus restauruotis kolonėlę - pradėjo gan stipriai varyti skystį. Kas dvi dienas dapilinėti skysčio, o jis brangus. Kai ieškojau ką daryti, tai taip pat buvo pasakyta, kad lyg kažkur Titnago g. kokybiškai restauruoja už 700 Lt, bet tai vistiek tik 2 metams garantija :( Restauravausi su pusbroliu pats. Vietoj įvorės su salniku ištekino meistriukas įvorę su paprastom gumytėm (80Lt). Tai dabar jei reiks keisti, tai detalės kainuos iki 1 LT :) Šią problemą net keli meistriukai pabrėžė, kad tai škodų liga.
jei nekalba apie problema tai nereiskia kad jos nera..
dar viena silpna vieta galiu pasakyt, begiu kulisa kuri statosi i greiciu deze, kazka netaip tie vokieciai ten sugalvoje..
865577887
Apie problemas diskutuot reik kitose temose!
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Puslapiai